Perasaan Ku Sekarang nie....................

~bila kau jauh aku selalu rindu....bila kau ada hatikan berbunga....ku akan selalu menjadi bintangmu menerangi gelap dalam mimpimu....aku setia di sini mengusap tangismu menemani sunyi di hatimu~.....

kerja2 pembersihan jiwa

salam....
seperti mati hidup semula pulak.....
mane taknye dah lame gile tak update blog
kak erin marah bile aku dah tak bukak blog......
huhuhu....sori kak erin....ni orang gah update la ni.......huhuhu...
jangan marah kak ea....cayang akak....
hm.....actually aku agak sibuk dengan kerja, malas nak buat kerja, dan dah lupe nak buat kerja
antara faktor laen yang membuatkan aku jarang update blog......
pergi promosi, bersukan untuk sukan YPJ, buat OT kat opis, dan pergi makan2....
hm......agak tak relevan faktor tue tapi itulah faktor yang aku ade.....
sebenarnya aku belom bersedia nak buat entry setakat ini....entah la....
pikiran maseh lagi tak tenang sebab mengenangkan sesuatu yang tak dapat aku lupekan....
mybe lepas nie aku akan cite kot......
cume dalam entry ni aku ingin mengucapkan terima kaseh kepada semua kawan2 yang mengenali aku, kepada abang Kaff (owner kedai gule2), abang Alim (sifu aku), kak Erin, cek sindora, en Arif, kak Anipah de Vogue, abang Haris de Reds, cek timah, dan rakan2 blog yang laen yang banyak menyumbang kepada kerjaya hidup aku selama ini.....
maafkan aku sekiranya ade banyak salah silap daku terhadap kamu semua......
kepada rakan2 laen yang tak dapat aku sebut maafkan aku.....
rase sedih pulak rasenye bile aku kenangkan benda yang lalu......
aku tak nak nanges waktu sekarang nie.......
chow dulu k.......arios.......

3 ulasan:

Nanie Harris berkata...

ada gak nama gue...sama2 huhu...

erienz berkata...

semoga ceria ditempat baru...dn selama apai bekerja di KPYPJ dijadikan pengalaman yg cukup indah utk dikenang atau dipraktikkan di tempat baru...

artakus berkata...

selamat apai! penghijrahan selalunya akan membawa kepada kebaikan...insya Allah!

Catat Ulasan

Peribadi Ku

Foto saya
berasal dari saujana alam...diam orangnya berisi katanya...sekali pandang biasa luarannya...berkali pandang awas berjaga...sukar di undang mudah di tentang...payah di tegur senang di terang...selalunya sepi gembirakan orang...jangan di puji tapi mahu di uji...cinta di cari berkali menanti...entahkan jadi entahkan lari...cuma berpesan kendiri peri...dakulah teman mencari abadi.....

Mencari Blog Selain Ku

Pada masa Itu

Pada masa Itu

Komen Untuk Ku

Catatan Ku

Teman2 Ku

Mengikuti Ku