Perasaan Ku Sekarang nie....................

~bila kau jauh aku selalu rindu....bila kau ada hatikan berbunga....ku akan selalu menjadi bintangmu menerangi gelap dalam mimpimu....aku setia di sini mengusap tangismu menemani sunyi di hatimu~.....

chiken chop murah

salam....
hm.....merujuk chiken chop yang abang Kaff cakapkan tuari.....
aku dan tunangku menjejaki tempat seperti yang di katekan....
huhuhu...maklum la....chiken chop adelah makanan feberet aku....
so aktiviti jalan2 cari makanan bersama tunang aku harus di jalankan pada bile2 mase....
huhuuhhu.....setiba di hutan bandar tue agak ramai la jugak pada hari2 berkerja
memang benar la tuan empunya kedai gula2 cakap....
walaupun kite datang paling awal pun kite tetap dapat lambat...huhuhu...
mungkin ikut meja yang kite duduk..
tapi tak pe la.....janji dapat makan...
setelah membuat pesanan
aku cube melihat2 keadaan di situ pada waktu petang....
best la jugak....
cume kesian melihat kedai bersebelahan yang tiada pengunjung....
mungkin die kurang buat promosi kot...
tak kesah la....cume kat situ yang tak selesanya banyak nyamuk...
aku memang alergik dengan nyamuk...
hahaha......
dapat je chiken chop aku....dan lam chop tunang aku....
aku cume dapat bayangkan ok.....
hm......kalau bagi bintang aku bagi 2.5....
ok sebab murah dan bertepatan la dengan ape yang die bagi....
murah dan sedapnye biase2 je....
macam makan daging berger ayam yang di letak sos lada hitam...
itu yang boleh aku gambarkan.....
ok la.....
selesai makan aku balek...huhuhu....
cume aku tetap suke chiken chop dekat shafik corner larkin....
so see u next season dalam jalan2 carik chiken chop.....huhuhu....bye...

chiken chop 5 ringgit....hm......baek punye......

lamb chop....liat jugak dagingnye......penat aku kunyah...huuhhuhu

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

jga mkan..
xlma lgi nk nek pelamin...

artakus berkata...

lamb chopnya memang liat dan kecik! hari tu, 1st² makan mcm syedap!

Catat Ulasan

Peribadi Ku

Foto saya
berasal dari saujana alam...diam orangnya berisi katanya...sekali pandang biasa luarannya...berkali pandang awas berjaga...sukar di undang mudah di tentang...payah di tegur senang di terang...selalunya sepi gembirakan orang...jangan di puji tapi mahu di uji...cinta di cari berkali menanti...entahkan jadi entahkan lari...cuma berpesan kendiri peri...dakulah teman mencari abadi.....

Mencari Blog Selain Ku

Pada masa Itu

Pada masa Itu

Komen Untuk Ku

Catatan Ku

Teman2 Ku

Mengikuti Ku