Perasaan Ku Sekarang nie....................

~bila kau jauh aku selalu rindu....bila kau ada hatikan berbunga....ku akan selalu menjadi bintangmu menerangi gelap dalam mimpimu....aku setia di sini mengusap tangismu menemani sunyi di hatimu~.....

Munculnye Perjalanan Baru

salam yang di kasihi.....kemunculan aku kali ni adalah sebab dah lame tak buat catatan untuk blog aku ni........dah bersarang gile....mesti kak erin gah marah sebab dah lame gile tak bukak blog....huhuuhu.....hm....maaf lah.....dengan keadaan kerja baru yang tak mengizinkan dan juga kat sane (sedili) tak de kemudahan internet....lagi pun aku gah sibuk menguruskan hal2 perkahwinan aku yang tak lame lagi akan menjelang....walau pun rase berdebar debar tapi belum sampai masanya lagi....mungkin sebab aku masih lagi bergelut dengan keadaan kerja aku....tak pe lah lupekan seketika pasal tue.....

tapikan ramadhan aku tahun ni macam kurang meyakinkan....yela....mane taknye buke sorang2....makan pon kurme je kadang tue.....rase macam daif pulak....(malas nak masak sebenarnya)......tapi satu pengalaman baru bagi aku....kalau dulu ade orang teman sekarang sorang je......raye pun bagi aku suam2 kuku je.....yela...tak de cuti......kemudian naik kerja rase busan sebab banyak sangat waktu melanguk je.....nak mengular tak de tempat.......tapi tue la....aku belum lagi raye umah cekgu Anis.....ade kang die tunggu dengan senjata rahsia die (tak le britau)........

oh ye cite pasal raye....baju raye aku tak dapat di siapkan....sob...sob...sebab ibu aku terpaksa menyiapkan ketupat rayenye untuk orang......sedihnye....tapi tak pe..aku dah standby baju raye laen yang aku beli sebelum puasa lagi....huhuhu...best2.....dan buat pertama kalinya tahun nie umah aku tak buat kueh raye pun.....sedihnye lagi.....nasib baek la ade orang tersayang bagi kuah raye......luv u.....hm....any way aku nak ucapkan Selamat Hari Raya pada semua rakan2 dan sahabat handai yang mengenali aku....maaf zahir batin......maaf kalau raye tahun nie kite tak dapat beraye bersama.........minal aidiwal faizin....salam buat semua..............................

0 ulasan:

Catat Ulasan

Peribadi Ku

Foto saya
berasal dari saujana alam...diam orangnya berisi katanya...sekali pandang biasa luarannya...berkali pandang awas berjaga...sukar di undang mudah di tentang...payah di tegur senang di terang...selalunya sepi gembirakan orang...jangan di puji tapi mahu di uji...cinta di cari berkali menanti...entahkan jadi entahkan lari...cuma berpesan kendiri peri...dakulah teman mencari abadi.....

Mencari Blog Selain Ku

Pada masa Itu

Pada masa Itu

Komen Untuk Ku

Catatan Ku

Teman2 Ku

Mengikuti Ku