Perasaan Ku Sekarang nie....................

~bila kau jauh aku selalu rindu....bila kau ada hatikan berbunga....ku akan selalu menjadi bintangmu menerangi gelap dalam mimpimu....aku setia di sini mengusap tangismu menemani sunyi di hatimu~.....

rumah baru aku

salam dude.......dah lame tak buat entry......maklum la sekarang ni aku dah duduk kat Kota, so nak kate sibuk tak de la cbuk but biase la mengemaskinikan keadaan diri dengan alam sekililing aku...huhuuhu......tapi tue la blom ade esbok lagi sebab blom angkat lagi dari umah kakak aku.....sob..sob..sob.....xpe la kang ade lori aku angkat la......actually dah 2 bulan aku dok kampung kat cni....dekat cket dari tempat keje......ye la dari aku ulang alik JB - Sedili baek lagi Kota - Sedili.......

tapi tu la jd orang kg pulak....huhuhu.....buat mase ni ok la.....lagi pon bukan tak biase duduk ala2 kampung ni......best...best...best......so untuk hari ni first time aku stay kat kota untuk sabtu ahad....ye la selalu ujung minggu je aku balek jb atau labis.........dan ujung2 minggu nie biase la buat la aktiviti seperti jogging kat Tun Sri LAnang.....pastu aku kena masak kat umah.....hahaha mcam tak biase plak.......

tapi tue la minggu lepas bini aku bole pulak saket gg.....due tige hari gak tak tido....tiap2 malam merenggek......hm ade satu hari tue rase seram bile dengar orang nages malam2.......tapi rupenye ade orang nages saket gg......last2 de kongkulasi nye cabut la.......hahaha....gg die memang ade masalah banyak.....so yang mane teruk tue cabut la....naseb baek satu je......tapi mase tu susah gila nak carik klinik gg.......ye la mase tue hari cuti umum......naseb baek hari tu ade klinik gg kat uda........ape lagi g cabut kat citu.....lajuuu bro......

sekarang gg dah ok.....dan aku makan la bubur hari2 sebab bini aku bole makan bubur je........tapi ok ape aku pun suke makan bubur..........hm........anyway ni dah masuk tahun baru dah.......so untuk azam tak de la nak baru coz azam dulu2 pun lom tercapai nikan pula azam baru.....tapi matlamatnya tetap sama buat yang terbaek dari ladang.......so cukup buat mase ini....wa chow dulu ma........

0 ulasan:

Catat Ulasan

Peribadi Ku

Foto saya
berasal dari saujana alam...diam orangnya berisi katanya...sekali pandang biasa luarannya...berkali pandang awas berjaga...sukar di undang mudah di tentang...payah di tegur senang di terang...selalunya sepi gembirakan orang...jangan di puji tapi mahu di uji...cinta di cari berkali menanti...entahkan jadi entahkan lari...cuma berpesan kendiri peri...dakulah teman mencari abadi.....

Mencari Blog Selain Ku

Pada masa Itu

Pada masa Itu

Komen Untuk Ku

Catatan Ku

Teman2 Ku

Mengikuti Ku