Perasaan Ku Sekarang nie....................

~bila kau jauh aku selalu rindu....bila kau ada hatikan berbunga....ku akan selalu menjadi bintangmu menerangi gelap dalam mimpimu....aku setia di sini mengusap tangismu menemani sunyi di hatimu~.....

tok guru kawen

salam....
arini ari sabtu....so kalau nak ikutkan aku kat umah gah membuta...
tak pun gah negok tb cite katun...
but today pagi anto tunang g kelas pastu lepak kat opis tunggu en dan akak amek nak g umah tok guru aku yang baru je nak kawen....
seronot nye...tok guru baru nak kawen....
aku lom lagi tapi dah nak dekat kot...huhuhu....
sebenarnye tok guru yang aku maksudkan tu bukan la tok guru ngaji ke silat ke...
tapi tok guru menari khususnya zapen....
dah lame tak berzapen...
ye la sejak bersara 2 tahun lepas....
tapi kenangan berzapen tetap yang paling indah...
tapi ade yang tak indahnye.....
tak pe la lupakan yang tak indah tue....
anyway....tok guru aku (Tok) dah lame dah membujang...
dan bini die nie dah lame die kenal
hm rezki die pada tahun rimau nie dapat la mendirikan umah tangge...
Alhamdulillah....tok pas nie aku pulak tau.....
aku suke tahun nie...dah la tahun rimau menatang peberet aku....
kawen pon tahun nie....
huhuhu.....
penat la membebel...
k la chow dulu nak g umah tok nie....
lapo na....tunggu sat kang eden nak mintak boncrot kat Tok....huhuhu.....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Peribadi Ku

Foto saya
berasal dari saujana alam...diam orangnya berisi katanya...sekali pandang biasa luarannya...berkali pandang awas berjaga...sukar di undang mudah di tentang...payah di tegur senang di terang...selalunya sepi gembirakan orang...jangan di puji tapi mahu di uji...cinta di cari berkali menanti...entahkan jadi entahkan lari...cuma berpesan kendiri peri...dakulah teman mencari abadi.....

Mencari Blog Selain Ku

Pada masa Itu

Pada masa Itu

Komen Untuk Ku

Catatan Ku

Teman2 Ku

Mengikuti Ku