Perasaan Ku Sekarang nie....................

~bila kau jauh aku selalu rindu....bila kau ada hatikan berbunga....ku akan selalu menjadi bintangmu menerangi gelap dalam mimpimu....aku setia di sini mengusap tangismu menemani sunyi di hatimu~.....

terasa nak buat entry yang kedua

salam.....rase dah sebulan gak eden tak update blog....
entah lah kenapa....asek berfacebook je.....
kadang tue dah tak sempat nak bukak....
tapi tu la la nie baru nak update blog....
oh ye.....raye cine dah lepas....
eden sibuk gak...huhuhu....
menjadi tunangan orang la kate kan.....
tapi perasaan bile dah jadi tunangan orang tue macam laen skit...
tak tau kenape....
mungkin terasa macam kene ikat....
bukan terkongkong...
cume rase serba salah bila kita berada di khalayak ramai....
mungkin itu cume perasaan....
harap2 ia lepas nie dah takde kot perasaan tue....
terasa terkongkong juga sebab mengantikan nama diri ni eden....
terasa nak cakap eden ini aku la....
baru la rock skit....
tak dela rock mane pon....
nak upload gambo pun susah gak...
mungkin gambo nye besar....
takpe entry pas nie aku upload la gambo yek....
mungkin pas nie akan selalu update blog...
sebab aku rase nak luahkan perasaan sedalam-dalamnye dalam blog la.....
walau pon tak ramai orang negok
tapi rase puas hati bile kite lepaskan kat dlam blog...
bole bebel panjang2......
nak guna kata2 yang marvelous pon oke gak...
tak pela next time....
bebel punye bebel.....
tetibe teringat kat kengkawan....
entah la tak tau knape....
anyway aku bebel laen kali.....chow sin chi...

1 ulasan:

Unknown berkata...

tahniah kerana telah menjadi tunangan orang

Catat Ulasan

Peribadi Ku

Foto saya
berasal dari saujana alam...diam orangnya berisi katanya...sekali pandang biasa luarannya...berkali pandang awas berjaga...sukar di undang mudah di tentang...payah di tegur senang di terang...selalunya sepi gembirakan orang...jangan di puji tapi mahu di uji...cinta di cari berkali menanti...entahkan jadi entahkan lari...cuma berpesan kendiri peri...dakulah teman mencari abadi.....

Mencari Blog Selain Ku

Pada masa Itu

Pada masa Itu

Komen Untuk Ku

Catatan Ku

Teman2 Ku

Mengikuti Ku